5.7.11

Λαχτάρα και τούμπαλιν.

Και τί με νοιάζει ρε μάστορα αν τελικά είναι αλήθεια ή όχι?

Εγώ το διάβασα το έκανα και αναπαραγωγή.Και γαμώ τις επιτυχίες.

Μ' αρέσει και μόνο η ιδέα,η εικόνα να κλέβει κάποιος το φαγητό,πριν προλάβει  καν να το δοκιμάσει ο Πάγκαλος.Και δεν μου καίγεται καρφί,τι λες εσύ.

Όπως τόσα χρόνια προσαρμόζουν την πραγματικότητά μας στις ανάγκες τους,τώρα έκατσε και θα γίνει τούμπαλιν το θέμα.(Αυτό το τούμπαλιν πολύ το μίσησα,από τα μαθητικά μου χρόνια,που δεν ήξερα τί διάτανο σημαίνει.Μετά έμαθα.Και καλά να πάθουν κι αυτοί τώρα.Να μάθουν.)

Πολύς χαβαλές για το αν έφαγε ο Τόντωρας,ή όχι.Αν του πήρανε το ψαρικό απ'την πιατέλα.Μωρέ και τον Μόμπυ Ντικ να μου έλεγες,σκασίλα μου.

Τέτοιους ντικς,τέτοια λόγια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ