6.6.12

Γιατί Κύριε;

-Γιατί κύριε,παλιά πηγαίναμε σουπερμάρκετ οικογενειακώς,ψωνίζαμε της Παναγιάς τα μάτια,και τώρα μόλις μπούμε η μαμά κι ο μπαμπάς αναστενάζουν και λένε,"Ωχ,Παναγία μου τί θα δούμε εκεί μέσα;"


-Γιατί κύριε,όταν οι μεγάλοι βλέπουν ειδήσεις λένε τις ίδιες κακιές κουβέντες που μου της έμαθε και μένα ο Γιωργάκης,αλλά με μαλώνουν όταν της λέω εγώ;


-Γιατί κύριε,το Βέλγιο,η Ισπανία,η Πορτογαλία,η Ιταλία έχουν ευρώ κι εσείς δεν έχετε ούτε χαρτομάντιλο να κλάψετε;


-Γιατί κύριε,όλοι βρίζουνε τους Γερμανούς;Επειδή τρώνε μπριζόλες και πίνουν λεμονάδα,ή επειδή φοράνε πέδιλα με άσπρες κάλτσες;


-Γιατί κύριε,ο μπαμπάς μαλώνει με τη μαμά;Μήπως γιατί όπως λέει η μαμά στη φίλη της,την κυρία Ντίνα,όταν μιλάνε στο τηλέφωνο,δεν την πηδάει;


-Γιατί κύριε,η Δουκακάρου δε βγάζει τα γυαλιά όταν κάνει ηλιοθεραπεία;Κάθε χρόνου,τα ίδια;


-Γιατί κύριε,η μαμά θέλει να την πηδάει ο μπαμπάς,αφού τον ακούω να της φωνάζει,"Άσε μας και συ μωρή κακομοίρα,που θες σεξ βραδιάτικα!Δεν μας φτάνει το γαμήσι στη δουλειά...";


-Γιατί κύριε,δε μας μάθατε πως η Ελλάδα συνορεύει με την Λετονία και τον Νίγηρα;


-Γιατί κύριε,ενώ κάνουμε Αγγλικά στο σχολείο,ο κύριος Αλέξης θα γίνει 
πρωθυπουργός,και δεν νογάει να πει σωστά ούτε τα μαδαφάκα του;


-Γιατί κύριε,με βάλανε,έμενα μικρό παιδί,να ρωτάω;Θα μου δώσετε καμία απάντηση γαμώ το σόι σας;Μη με κοιτάτε σα μαλάκας.Έστω σε φωτοτυπία;


-Στάσου!  Γιατί κύριε;  Μύγδαλα!


-Γιατί κύριε,στη διαφήμιση μας έβαλαν να καθόμαστε ένα-ένα τα παιδάκια;Ψείρες έχουμε;Στο σχολείο μας πάντως ούτε τέτοιες αίθουσες έχουμε,κι είμαστε μέσα καμιά 30αριά.


-Γιατί κύριε,οι συμμαθητές μου με βαράνε στο διάλειμμα και με φωνάζουν Ντόρα; 


-Γιατί πρέπει να πω Συγνώμη κύριε;Η εγγονή της Στανίση είμαι;


-Γιατί κύριε,έχετε τόσο μεγάλο φίδι στην τσέπη σας όταν μιλάτε με την κυρία της Δευτέρας;


-Γιατί κύριε,λέτε πως η διαφήμισή μας είναι μεταμοντέρνο σήκουελ της Στεφανίας;Και επίσης ποια η είναι η Αννούλα του ΠΑΣΟΚ που μου λένε πως της μοιάζω;


-Γιατί κύριε,κωλώνετε να απαντήσετε;Θα περιμένω πολύ,ως να μου 'ρθει περίοδος ασούμε;


-Γιατί κύριε,όταν δεν κοιμάμαι,ο μπαμπάς μου δεν μου παίζει πιάνο τραγουδώντας,να με νανουρίσει όπως ο Σάκης,παρά μόνο φωνάζει από δίπλα,"Ταφόσου μαλακισμένο";


-Γιατί κύριε,δεν έχουμε ακόμη βιβλία και γράφετε μαλακίες στον πίνακα;


-Γιατί να πάρουμε,κύριε,λαχεία;


-Γιατί κύριε,μας πρήξατε μα αυτό το "διακύβευμα των εκλογών";


-Γιατί κύριε,οι πολιτικοί που τους σιχαίνονται όλοι,όταν βγαίνουν στην τηλεόραση δεν φοράνε λινά κοστούμια,παρεό,δίχαλα και καπέλα;Καλοκαίριασε,δε σκάνε-που να πλαντάξουν-να ησυχάσουν κι οι γέροι μου,μια και καλή;


Τώρα που τα ρώτησα,θα πληρώσετε;Σε ευρώ,δραχμές,ντιράμ,λεκ;
Μίλα ρε στουρνοδάσκαλε,όλη τη δουλειά εγώ την έβγαλα.












ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924
ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ
e-mail : 
info@diesel-experts.gr   















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ