10.12.10

What was I fucking thinking!

 Ξαφνικά φυσάει ένας κωλοάερας,όλοι μέσα στη γκρίνια.Πάνε όλες οι γλάστρες στο μπαλκόνι,χάλασε το μαλλί,μου πήρε και μου σήκωσε τον σκύλο και άλλα τέτοια μποφορικά.

Αν το δεις όμως από την θετική του πλευρά,καθαρίζεις από το σκουπίδι,που αρνιόσουν να το πετάξεις λόγω συναισθηματικής ντεμέκ αξίας.Ήρθε ο καλός Βαρδάρης και μου βάζει μυαλό.Μπορεί και να το πήρε από κάπου αλλού και μόλις βγήκα στο μπαλκόνι-πίσω ο σκύλος,εκεί ήταν που τον πήρε τον δικό μου-μου ήρθε και κούμπωσε,στο νούμερό μου. "What was I fucking thinking ?"(με αυτή τη σειρά,διότι αντίστροφα - What was I thinking (when I was ) fucking -γαμιέται το σύμπαν σε υπερπαραγωγή του Hollywood.

Ξαναδιάβασα το fucking victims.Τι στο διάλο διάβαζα την πρώτη φορά?Το κατά Tsaousa ανάγνωσμα σωστά τα λέει.Δεν είχα καλό σήμα και το έχασα.Και το λέει και ο Ασκητής,που σε γενικές δεν τον παω 1,σε περιόδο κρίσης ένας καλός πήδουλος σε κάνει να έρθεις πιο κοντά στον ίδιο σου τον εαυτό και με μια προσωπική μου μεταποίηση ,αφού έτσι βολεύομαι,αν έρθει και το άλλο μετέχον μέρος κοντά ok.Αν όχι καλύτερα αφού κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας.Για να πληρώνουμε τζερεμέδες είμαστε τώρα?

Μια σύμβαση πες την χωρίς συμβολαιογράφους,μου κάνεις,σου κάνω.
Μην ακούσω βλακείες του τύπου εκκλησία,μπομπονιερικό.Αυτά απαιτούν τσαρούχι και σκουτιά,ενδηματολογικώς.Αν τα κουβαλάς και  στον εγκέφαλό σου ακόμη,τσάκωσε μια θέση στο μουσείο στηρίξου σε κανένα πουλί κάποιου ανάπηρου Κούρου εκεί γύρω,άφησε τους τουρίστες να σε φωτογραφίζουν στην πόζα : Tην έχω πουτσίσει.

Πόσο βαρετά ρε πούστη μου,οι επαίτιοι,τα γενέθλια.Δεν γουστάρω να γιορτάζω τα γαμωγενέθλιά μου.Κι ακόμη περισσότερο δεν θέλω τα προκάτ surprise parties.Αρον την βλακοτούρτα σου στα μούτρα,ναι αυτό θα με έφτιαχνε.Στα δικά σου,των απροσκάλεστων,και την γλάστρα με το λαχανικό στο φούρνο με κοτόπουλο,αν τρώγεται το τροπικό.Που είχε Καρδίτσα και ουρακοτάγκους και τώρα μου στρογγυλοκάθεται στον καναπέ μου,σαν τον Βούδα χλαπακιάζοντας.
Αν τα ήθελα θα ζούσα στο Μικρό Σπίτι στο Λειβάδι.

Ναι γουστάρω το απέναντι μωρό.Και με γουστάρει.Τι μπλέκεσαι στα πόδια μου.Την βρίσκω να φλερτάρω,να μου την πέφτουν.Ακόμη κι αν δε μου την πέφτει,εγώ εξακολουθώ να την πέφτω.Τι κωλαράκι είναι αυτό που έχει?Εσύ πλέον έχεις τον αισθησιασμό μιας σιδερώστρας.

Αμα δε μου σηκώνεται που σε βλέπω,άντε τώρα να κάνω υπομονή για τα μισά κοινόχρηστα.Γιατί να μην τη πέσω στην διαχειρίστρια?Να κάνω ένα στιγμιαίο ψυχικό σ ένα είδος υπό εξαφάνιση. Τα κουρελοτσουμπλέκια σου και άντε,μη τα κάνω να μάθουν παραπεντε από τον 6ο.

21 αιών.Μπήκα με 9 μποφόρια.Αντισχέση και άγιος ο Θεός.Ολα ρε καριόλη αντί.Η πρόθεση η αγαπημένη.Η πρόθεσή μου.


Υ.Γ.Η διεύθυνση στο Πήλιο ποιά είναι ρε Tsaousa?

3 σχόλια:

  1. Ελπίζω τουλάχιστον να είναι καλή η διαχειρίστρια. :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έρωτα μου αγιάτρευτε, θα πάρεις το βραβείο του θερμότερου αναγνώστη!
    Πολύ χαίρομαι που σε επηρεάζουν οι μαλακίες που γράφω! χαχαχχαχαχα!!!
    Αγαπημένε μου εσύ!!! Θα σε κάνω share για να μάθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ξανθιά (που και που)αγαπημένη TsaousIa-τώρα γράφω και στίχους.Χαίρομαι που μ'έχεις κάνει σα τα μούτρα σου.θα με μοιραστείς?
    Kελ ονέρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ