1.12.10

1/12 Χωρίς αφιέρωση.

Στις 24/11 συμπληρώθηκαν 21 χρόνια-1989-που πέθανε ο Freddie Mercury.Είδα τυχαία την αναφορά στην ΝΕΤ.

Να πω την αλήθεια ώρες-ώρες μου έβγαζε κάτι άγριο,ίσως θυμωμένο στο πρόσωπό του,την έκφρασή του.Μπορεί να ήταν δική μου εντύπωση,ή θα μπορούσε να 'ναι και το ότι ένα παιδί μεταναστών από την Ινδία,γέννησαν ένα τεράστιο ταλέντο στην Ζανζιβάρη.Κι από κει στην κορυφή του κόσμου περίπου στην στιγμή.Δύσκολη δουλειά ακόμη και για μια ιδιοφυΐα σαν αυτόν.Δεν τα έβγαλε πέρα.Τα είχε όλα,αλλά για λίγο.Στις 23/11/1989  βγήκε στη tv και παρακίνησε να κάνουμε το αυτονόητο,που αυτός,πες το κι από κεκτημένη ταχύτητα δεν έκανε ,"Να προσέχουμε".



Προχθές πήγα στον οφθαλμίατρό μου.Καλά,το είχα καθυστερήσει.Απλή αμέλεια για μια εξέταση ρουτίνας.Είχα να πάω 2 και χρόνια.

Όταν είχα πρωτοπάει ήταν μια επιλογή τυχαία να πάω στον συγκεκριμένο.Από τον Χρυσό Οδηγό έκλεισα το ραντεβού.Το ιατρείο του σε κεντρικότατο σημείο.Ένας 60άρης που και μόνο που τον έβλεπες,καταλάβαινες πως είναι άτομο σοβαρό και πιθανά και αυστηρό.Με τα άσπρα μαλλιά του,τα γυαλιά του,ελαφρώς χαμηλότερα από την κανονική τους θέση.Η εξέταση προχωρούσε.

Λίγο μετά,πήρε θέση πίσω από το γραφείο του.Άρχισε να γράφει και χωρίς να σταματήσει,ούτε να σηκώσει τα μάτια του με ρώτησε την ημερομηνία.
-17  Ιουλίου,είπα.Της Αγίας Μαρίνας,συμπλήρωσα θέλοντας να υπενθυμίσω στον εαυτό μου να πάρω τηλέφωνο την φίλη μου,που γιόρταζε για να της ευχηθώ.

-Ξέρετε τι μου θυμίσατε τώρα?
Είχε σταματήσει και με κοίταζε,με ένα πρόσωπο εντελώς μεταμορφωμένο.Γλυκό.Δεν είπα τίποτα.
-Ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου,σήμερα γιορτάζει.Το είπε τόσο απότομα κι όμως η έκφρασή του πλέον ήταν φωτεινή,παιδική,ευτυχισμένη.

-Έχει παντρευτεί,με εγγόνια τώρα όπως κι εγώ.Θα ήμουν ανόητος να της πάρω τηλέφωνο.Στο πρόσωπό του τώρα είχε προστεθεί η μελαγχολία.Ήταν ακόμη χαμογελαστός όμως.


Μπορεί ως την στιγμή που έφυγα,πέρα από τα τυπικά να του είπα και 10 φορές να της πάρει τηλέφωνο.


Πολύ κοντινό παρελθόν.Μόλις 2 μέρες πριν,ξαναπήγα.Στον ίδιο.Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω κάπου αλλού.


Να πω την αλήθεια πέρα από το τι μου είχε πει,δεν θυμόμουν τίποτα.Ο χώρος του ιατρείου,αδιάφορος,καινούριος κι ας μην ήταν έτσι.Όταν σε μερικά λεπτά μπήκα μέσα για την πανομοιότυπη εξέταση,κοιτώντας τον,αναρωτιόμουν αν είχα έρθει στον ίδιο.Ήμουν σίγουρος βέβαια,αφού είχα κρατήσει την κάρτα του. 


Περιττό να πω ότι είχε το ίδιο στεγνό,επαγγελματικό,ύφος.Κανένα σημείο αναγνώρισης από την πλευρά του.Λογικό.Ούτε εγώ θα ήξερα ποιος είναι κι ας έπεφτα πάνω του τυχαία π.χ. στον δρόμο.Με κοίταξε με απορία όταν ρώτησα αν με θυμάται.Υπήρχε άλλωστε κανένας λόγος?


-Μαρίνα,του είπα λες και είχαμε οι 2 μας ένα κρυφό συνθηματικό.
Πέρασαν λίγες στιγμές.Ναι θυμήθηκε.Λίγες ακόμη,τόσες όσες για να χαμογελάσει.Ξανακαθίσαμε στο γραφείο,όπου πάλι άρχισε να γράφει.Τον παρατηρούσα.Περίμενα να μου μιλήσει πρώτος.Σήκωσε,πάλι,το βλέμμα του.


Ήξερα ακριβώς τι θα μου έλεγε.Μιλήσαμε με απόλυτο συγχρονισμό,λέγοντας πως το περίφημο τηλεφώνημα τελικά δεν έγινε.


***Αφού γελάσαμε,πάλι στον ίδιο χρόνο,μου εξήγησε πως δεν υπήρχε νόημα να κάνει κάτι τέτοιο.και το μόνο που κατάφερνε θα ήταν να βγει αληθινή η γυναίκα του,που τον αποκαλούσε "Άχρηστο ρομαντικό".


-

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/12/10 12:08 π.μ.

    Θέλω να κάνω μερικές ερωτήσεις...
    1η Ερώτηση : Το πνεύμα των Χριστουγέννων υπάρχει;
    Εγώ λέω πως ναι! Γιατί περίμενα να με "στολίσεις" κανονικά και χριστουγεννιάτικα και αντί γι'αυτό, βρέθηκα σε μια "comme il Fault", και βάλε! απάντηση, άκουσα ένα πολύ-πολύ όμορφο, τρυφερό και συγκινητικό τραγούδι, που λέει για φίλους...! Για όλους τους φίλους, γι'αυτούς που είχαμε και σε κάποια στροφή του δρόμου χαθήκαμε, γι'αυτούς που, ευτυχώς, έχουμε ακόμα - αλήθεια, έχουμε ; - αλλά περισσότερο (νομίζω) για τους φίλους που έχουμε και δεν τους γνωρίζουμε...ακόμα?!?
    Και ύστερα αυτή η γλυκόπικρη ιστορία με το άκρως επικίνδυνο "συνθηματικό"...!
    Εμένα, πάντως μ' έχεις αποζημιώσει (και για του χρόνου) για τα περσινά...ξινά σταφύλια...Χι!Χι!
    Αυτά τα ολίγα και μερικές ακόμα ερωτήσεις:
    2η ερώτηση : Υπάρχει το είδος του "άχρηστου ευαίσθητου";
    3η ερώτηση : Το "σύντομα" πόσος χρόνος είναι;
    4η ερώτηση ; Γνωρίζεις άλλο "συνθηματικό" ;
    Καλό βράδυ και καλό μήνα με γιορτές πολλές και πανηγύρια με καλά πνεύματα, καθαρά οινοπνεύματα και τρυφερά νεύματα...
    Φιλιάαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nα δώσω μερίκες απάντήσεις...
    1η Απάντηση:Σαφώς!Το πνεύμα των Χριστουγέννων υπάρχει!Απαντάται κυρίως,αλλά όχι και απαραιτήτως,σε πολυκαταστήματα.Είναι βασικά Κινεζίκης προλεύσεως,σε λογικές τιμές!Μπιχλιμπίδι και α στολίδι να φχαριστηθεί η ψυχή σου!Κι εάν μου κάτσεις,σε στολίζω εγώ, αντί δέντρου!

    Το τραγούδι χαίρομαι που σου άρεσε!Γιά τους φίλους.Το 'χασες κάπου(Αμάν δηλαδή,είχε και τους στίχους)Και μ' αρέσει ο σαρκασμός σου αν όντως έχουμε φίλους.

    "Συνθηματικό"?αν δεν το 'χεις προχώρα στο παρασύνθημα.

    Γερό στομάχι σε κόβω αφού κατέβασες τα περσινά γλυκά/ξυνά σταφύλια.Σε περιμένω του χρόνου,2011, την ίδια μέρα-καλά να 'μαστε και κυρίως να 'μαστε εδώ που τα λέμε μεταξύ μας-σε περιμένω ξαναλέω με το σωστό νόημα του τραγουδιού.Τα σταφύλια στο λεώ θα 'ναι του 2010.

    Ουφ!Ρωτάς και πολλά!(Ετσι πρέπει να μαθαίνεις σιγά-σιγά)
    Ορίστε λοιπόν μερικές ακόμη απαντήσεις.

    2η Απάντηση:Αχρηστος(είπα εγώ κάτι τέτοιο?)μπορεί να υπάρχει,αφού το είπε η γυναίκα του,όπως και υπερευαίσθητος.Και επαγγελματίας.Και αναίσθητος.

    3η Απάντηση:To σύντομα είναι συνάρτηση,και ανάλογο ανιστρόφως της Υπομονής που διαθέτεις.

    4η Απάντηση:Ελα κόσμε πάρε.Εδώ τα καλά συνθηματικά.(Ρε μανία που την έχεις με τα συνθηματικά)Και σου μιλάω ως επίσημος προμηθευτής συνθηματικών του ΓΕΕΘΑ.

    Καλό σου ξημέρωμα.καλή σου μέρα ανάλογα πότε θα με διάβάσεις.
    Καλές γιορτές να έχεις(Δεν θα στις χαλάσω εγώ,μήνυμα ελήφθη)και είναι,σωστά λες ΚΑΙ ΠΟΛΛΈΣ.
    Πανηγύρια να θέλεις!Οσα,όπου,όποιον/α θέλεις.
    Στα οινοπνεύματα θα σε χαλάσω(καταστρέφουν την ποιότητα του σπέρματος)
    Στα τρυφερά νεύματα σου στέλνω εγώ τα πρώτα.
    Ακόμη περισσότερα φιλιά...
    Και να μου τα χώνεις,Γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/12/10 12:23 π.μ.

    Εσύ έδωσες απαντήσεις, αλλά εγώ τώρα έχω περισσότερες απορίες. Και πρέπει να με ακούσεις και να βοηθήσεις να μάθω, έστω και πιο αργά και από το καθυστερημένα...
    Λοιπόν, απορώ με τ' Αγγλικά μου, απορώ και με τα μυαλά μου (και μια λίρα;δεν νομίζω)... Πώς να δικαιολογηθώ τώρα; Μιλάμε ότι εξώκειλα τελείως!Μήπως όμως τώρα που κατοικεί μέσα σου (εκτός από τα Κινέζικα χριστουγεννοστολιδάδικα)το Πνεύμα των Χριστουγέννων, μπορείς να βοηθήσεις ένα άμοιρο Αγγλικών και λοιπών πλάσμα να φωτιστεί και να του δώσεις ένα κλειδάκι για το τραγουδάκι; Και για να ξέρεις, κατάλαβα ότι είναι ένα τραγούδι που απευθύνεται σε girl or boy-friend, που κάτι τους τελείωσε, αλλά υπάρχει και η προσδοκία για ένα φιλί;;;;;;;;;;;;;;;;;;Τέλος πάντων, ας μη ξεφτιλίζομαι άλλο.Βοήθα!!!!!!!
    Βοήθησέ με, επίσης, να επιλέξω, το εισαγόμενο από τη Κίνα χριστουγεννιάτικο Πνεύμα ή να...κάτσω να με στολίσεις και...; Αλήθεια,μπορείς να με βγάλεις από το δίλημμα;!;
    Και συνεχίζω...Μέχρι και την απάντησή σου πίστευα ότι το είδος του ευαίσθητου απειλείται από εξαφάνιση,αλλά τελικά υπάρχουν πολλά άλλα τέτοια είδη.Βέβαια, τα περισσότερα από αυτά που αναφέρεις είναι γιαλαντζί, αλλά τι να κάνεις ; Έτσι είναι η εποχή μας! Τώρα δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο : γιαλαντζί ευαίσθητος ή να πέσεις πάνω σε βάτες...;(Χο, χο και Αχ+Βαχ!)
    Εκεί με τα σταφύλια, τα περσινά, τα φετινά, τα γλυκά, τα πικρά, σ'έχασα τελείως, αλλά μπορώ να βεβαιώσω ότι έχω γερό στομάχι!Εκτός βέβαια από γερό στομάχι, διαθέτω και γαϊδουρινή υπομονή, οπότε με βάση τον ορισμό του "σύντομα", το σύντομα είναι λίγος χρόνος! Σωστά ;
    Κάτι άλλο που μισο-κατάλαβα είναι ότι διακατέχεσαι από (σαδο;)μαζοχιστικές τάσεις. Άκου, λέει, σου αρέσει να σου τα χώνω; Τι είναι αυτό; Άλλη σπάνια συνομοταξία; Έχει ενδιαφέρον πάντως...
    Και κλείνοντας, γιατί σήμερα ήμουν πολύ φλύαρη, θα ρωτήξω (χικ!): Τα οινο-πνεύματα καταστρέφουν την ποιότητα του σπέρματος; Το'χω ξανακούσει (χικ!).Ε, και ; Έτσι κι αλλιώς κατεστραμμένοι άνθρωποι είμαστε, το σπέρμα γιατί να μείνει ανέπαφο; (Χικ!)
    Αυτά τα πολλά για σήμερα και όχι κουραστικά πολύ - εύχομαι και ελπίζω...
    Φιλιά γλυκά, νεύματα πονηρά και συνθήματα...ΓΕΕ-θα...???
    Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...Ή έχουμε εμμονές ή δεν έχουμε!!!

    Υ.Γ. Όταν πάρεις απάντηση για τον Γουστάβο, να μας την κοινοποιήσεις...Θα κάνεις χαρούμενους πολλούς ανθρώπους και η ανταμοιβή που θα λάβεις για την πράξη σου να'ναι...ουρανοκατέβατη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Γουστάβος δεν απάντησε ακόμη.Εχε υπομονή και με βάση τον ορισμό που σου έδωσα περί υπομονής,ελπίζω "σύντομα".

    Οταν κάνεις ερωτήσεις και έχεις στο νου σου δεδομένες τις απαντήσεις,είτε δε ρωτάς,είτα απλά δηλώνεις τις θέσεις σου.

    Ναι,μιλάω για μούφα ευαίσθητους.Πολλών ειδών.Οπως τα φρούτα.

    Σίγουρα το είδος είναι υπό εξαφάνιση,το ξέρεις εξ ιδίων,μεταξύ μας αναγνωριζόμαστε.

    Εμμονές,ναι!Το ζήτημα είναι πως όταν το δεχτείς,τελικά σου φεύγουν.Αργά ή γρήγορα.

    Ρε μανία με το τραγούδι.Προσδοκία για ένα φιλί?Ναι,όπως το λέει.Αλλά που?Αποχαιρετισμού.Που ήδη έχει δοθεί.Οχι,δεν είναι γιά girl.To συγκεκριμένο.Είναι για κάποιον που είχε ονοματεπώνυμο.Φίλο τους.Mr Death,πες τον.

    Κατεστραμμένοι,με τζούφιο σπέρμα,να διαιωνίζεται τουτος ο όμορφος κόσμος.Γκουχ-γκουχ,κρύωσα με το κωλόκαιρο αυτό.

    Οτιδήποτε ουρανοκατέβατο ευπρόσδεκτο!Σε μένα,εσένα.Να γίνουν πολλοί χαρούμενοι.

    Φιλιά,νεύματα ανταποδίδω.Υποσχέσεις και θα τα κοψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ