2.6.11

Αντε Ξυνίσου.

Welcome to the Freak Show!

Πράξη 1η.

Σβερκώνεις ένα ραμολί,Μίκης,Γκούφη,τον βάζεις να μιλήσει στα Προπύλαια,γιατί εσύ Πρύτανης απλός,δεν έχεις ούτε το μυαλό του ξεκούτη να πεις 2 παρόλες σωστές,βγαίνει η Ξενογιαννακοπούλου-κι όμως κάνει καριέρα με τέτοιο όνομα-που στο φινάλε κανείς δεν της το ζήτησε κι ούτε ενδιαφέρεται για την γνώμη της.Έτσι τζέρτζελο να γίνεται,να ακουστεί κι αυτή,γιατί αν είναι ακόμη υπουργός-είναι?-για την δουλειά της-Ε?-δε ακούμε τί-πο-τα.Είπε κάτι ασυνάρτητα,πως δε συμφωνεί με την γιαγιά Ντακ,που θα 'θελα να 'ξερα ποιός συμφωνεί.Ούτε με την Μαρηλίτσα συμφωνεί κάποιος.
Απορία,γιατί μιλάνε? Δεν ξέρω.

Πράξη 2η.

Να ρωτήσω τον Κωστόπουλο που φόρεσε Τ-shirt,με στάμπα "Ήμουν μαλάκας".Σε ρώτησε κανείς ρε μάστορη?Κι εγώ ήμουν με κάτι σπυράκια στο ύψος του Φουτζιγιάμα,στα εφηβικά μου χρόνια,αλλά έκοψα τη μαλακία κι ήρθα κι έστρωσα.Κόφτην κι εσύ.Και να σου πω κυρ-Απαυτέ,τώρα δεν είσαι?Θα σταματήσεις να είσαι,και πότε?Μετάνοιωσε,που πρόβαλε δευτεροκλασάτους στα "έντυπά" του.Τί να κάνουμε τώρα εμείς κυρ-Τέτοιε?Εγώ ήρθα να πάρω απαντήσεις,για τον Μίκη και την υπουργό Κλαρα Μπελ.Αν αρχίσουμε τα "ποιός είμαι",και όλα τα σχετικά,τρέχα στην φίλη μου την Μανίτσα,να σου τραβήξει ένα ρεκτιφιέ,κι αν περάσεις Κ.Τ.Ε.Ο.,καλώς.Αν όχι,να σου πω,δεν σκοτίστηκα.Συνέχισε με το Νατασσάκι.Δυό δάχτυλα μακρυά απ' τον κώλο μου κι ας είναι και στης Μέρκελ.Ωωωχ!Μας κούρασες που το παίζεις και μετανοημένη τώρα,και ζητάς συγνώμη απ'τον Χατζηφωτίου.Ο,τι σου ΄ρθει είσαι.Πήγαινε κάνε 100 μετάνοιες,στα πόδια του αφού δεις το κλασσικό βίντεο της Αντζελας.Που δε ξέρω αν θα σε 'σχωρήσει,διότι το "Έξω οι Βλάχοι",στο λέω με 100% σιγουριά για σένα το ΄λεγε ο μπάρμπας.Κι επειδή λέω να πάω αλλού,άσε μωρέ,που να αναδιαμορφώνεις το Life-style,γιού καντ τητς αν ολντ ντογκ νιού τρικς.

Πράξη 3η.

Εσείς κύριε Πρετεντέριε,τι λέτε?Είσαστε και κοσμογυρισμένος,ως Ζιμπάμπουε,έχετε πάει,γι' αυτό παρομοιάσατε τον κόσμο που διαμαρτυρήθηκε,με Ζιμπαμπουέζους.Μόνο που στην Ζιμπάμπουε,δεν ξέρουν,πως τους υποτιμάτε.Αρα έχετε σκοράρει διπλό.Τώρα στο Mega θα σας βρίζουν και από Αφρικα μεριά.Και εκεί,στάνταρ δε σας βλέπουν,τώρα δε θα σας βλέπουν κι εδώ...την μπατάραμε την βάρκα κυρ-Αποτέτοιο.Ούτε σιντί δε σε βλέπω να πουλάς σε λίγο.Ούτε εκπομπή στο Telemarketing,δε θα πάρεις.Και μη μ' αρχίσεις τα τηλέφωνα να μεσολαβήσω στην άλλη φίλη μου την Νταίζη,να πάρεις εκπομπή.Δεν έχει.Την θέση την πήρε η Τρέμη για το Power Plate.Λόγω ονόματος.

Πράξη 4η.

Ακόμη μαλώνουν Μαρηλίτσα  και Μίκης?

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος2/6/11 8:42 π.μ.

    απαπααααα λυπήσου με! όχι μόνο νιου τρικς πες αυτό το παλεύουμε! με τα ολντ ντικς όμως... και ξέρεις είναι εγκεφαλικό το θέμα πλέον καθότι δεύτερο κεφάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ