26.9.10

Canapera(Το αδήλωτο γιώτ μου)

   Οι φίλοι μου και οι της οικογένειάς μου ξέρουν την μανία που έχω με οτιδήποτε έχει πάνω του την αγγλική σημαία.Δεν το έχω ψάξει ούτε ρώτησα κανένα γιατρό.Ισως το έχω έμφυτο,ίσως στα βάθη της οικογενειακής ιστορίας μου να ήταν κάποιος διοικητής των Δυτικών Ινδιών.Εξάλλου το αν κατά διαστήματα κυκλοφορώ σαν την πρεσβεία της Αυτού Μεγαλειότητος δεν νομίζω να πειράζει κανέναν.Εχω μπλούζες,καπελάκια,ζώνες,κούπες κι ότι άλλο φαντάζεται κανείς με μιά Αγγλική σημαία πάνω.
  
Από την παραπάνω συλλογή λείπει αυτό που είδα στην βιτρίνα του Atmosphere στην Μητροπόλεως.Ηταν βράδυ,αργά όταν το σταμπάρησα,γι' αυτό με την πρώτη ευκαιρία ένα πρωί χαρά Θεού, να σου ξανά εκεί.


-Καλημέρα,με χαιρετίζει η ωραία και καλοντυμένη κυρία που με υποδέχτηκε.
-Καλημέρα,απαντώ-είπαμε την έχω την αριστοκρατία στο αίμα μου-και για να μην την κουράζω συνέχισα λέγοντας γιά το μαξιλαράκι.
-Βεβαίως,το έχουμε σε δύο μεγέθη.
"Ωραία" σκέφτηκα "θα τα πάρω και τα δύο".
Μου βγάζει ένα.
-Αυτό είναι το μεγάλο.
Nα μην γίνω κακός, αλλά αν αυτό ήταν μεγάλο-τι σκατά είχα δει εγώ?
"Μάλιστα" λέω εγώ.
Ψάχνει ένα πράμα σα βαρέλι και βγάζει από μέσα ένα πορδομαξιλαράκι.


-Το μεγάλο κάνει 140 ευρώ (ΟΡΙΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?)και το μικρό 60(Ορίστεεεεεεεεεε?).
Στην συνέχεια μου ανέλυσε πως έχει την έτσι ραφή και είναι από το τάδε ύφασμα(κουνούσα το κεφάλι,όχι πως κατάλαβαινα τίποτα,αλλά κοτζάμ Λόρδος να μην τα ξέρω?).Το ύφασμα ήταν μάλιστα τόσο καλό σύμφωνα με τα λεγόμενα της ευγενεστάτης κυρίας δε λέω(αλλά 140 το μεγάλο και 60 το μικρό?)τόσο καλό ξαναλέω που δεν παθαίνει τί-πο-τα. Ακόμη  κι αν το αφήσω ένα ολόκληρο χρόνο στον ήλιο καί στην αλμύρα(Εεε?)στο κατάστρωμα του γιώτ(Πες το ντε)


-Με συγχωρείτε,λέω,εγώ το θέλω γιά τον καναπέ μου.Γιώτ δεν έχω.Αν τον σαβουρντήσω σε καμία πρόχειρη παραλία λέει?
Και πάνω ο μαξιλάρης στο Canapera yacht!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ