12.4.11

Να πετάξουμε & να τους πετάξουμε.

"Θέλω η πόλη (Θεσσαλονίκη) να πετάξει."Είναι η φράση που είπε ο Μπουτάρης και μου άρεσε.Και μου άρεσε και ο Μπουτάρης χτες,ναι μου άρεσε.Που μου τη χάλασε,εντελώς.Που δεν ήταν,υπερβολικός,φαφλατάς όπως τόσοι άλλοι.Γούσταρα,που δεν ξεχνάει πως είναι επιχειρηματίας,και πως "Όταν ζητάει να μεταφερθούν τα βαρέλια κάπου αλλού,η δουλειά γίνεται σε μια-δύο ημέρες".Εδώ τον θέλω να πάρει όλα τα τρύπια βαρέλια και να τα πετάξει.Κι αν δεν έχει σκουπιδιάρικα,να τα βάλει σε μια κατηφόρα και να τ' αφήσει να τσουλίσουν ως τον Θερμαΐκό,να κάνουν μια μεγαλοπρεπέστατη βουτιά,και μεις να τους γνέφουμε " έχετε γεια και πάνωθε τους να πετούν οι γλάροι ".

Ναι μου άρεσε πως έχει "πεισμώσει",και όπως και ο Καμίνης της Αθήνας έχουν ψυλιαστεί τί και ποιοί φταίνε.Μ' άρεσε που δεν τα ΄χωσε στον προηγούμενο,όπως είπε πως γίνεται στην Αθήνα ο Καμίνης,αλλά το εννόησε.Μ΄άρεσε ακόμη και σε 3-4 περιπτώσεις ο γλυκός τσαμπουκάς του που έκοψε Παπαχελά και Καμίνη και συνέχισε να μιλάει και είπε όσα είχε να πει.

Ξέρει πολύ καλά πως είναι το αυτονομημένο σύστημα κάνει,ή μάλλον δεν θέλει να κάνει τίποτα.Κι εδώ χρειάζεται ο επιχειρηματίας.Να τους γαμήσει τα μπρέκια.Θέλω να πάει πέρα από τα λόγια,που δεν είπε τίποτα το τρελό ο άνθρωπος,τα αυτονόητα,ομολόγησε.

Ας αφήσει στην μπάντα τα Gay-parade,έστω προσωρινά,να αφήσει τις αριστερές εμμονές του.Έχει ακόμη πολλά να μάθει κι ο άτιμος μαθαίνει,το 'δείξε.Χέσε τις κωλοΜΚΟ γιατί είναι κι αυτές τόπος βολέματος,κι ας μην κρίνει από τον Αρκτούρο.Εκεί το 'στησε το μαγαζί πολύ ωραία,καθώς πρέπει.Παντού αλλού όμως είναι όπως Δημόσιο,στο πιο ακόμη βολεμένο και απίθανα βλαμμένο.

Δε μ' άρεσε που τον είδα σε φωτό με την Τζούλια,το ξέρω ήταν εντελώς στημένο το σκηνικό,αλλά το θέμα είναι πως κυκλοφόρησε και μάλιστα πολύ.Και βέβαια δεν δίνω ούτε μια κωλότριχα σημασία στο τι γράφει η ¨Αυριανή¨,μη σου πω μου τον κάνει συμπαθέστερο κι ας του τα 'χω χώσει κι εγώ και πολύ πετυχημένα.Κατά βάθος δεν είναι το καλύτερό μου,να βλέπω την ανικανότητα π.χ. της κυβέρνησης.Θα 'θελα να μη δίνουν την ευκαιρία να τους βρίζουμε τη μάνα και τον πατέρα.Και χτες ο Μπουτάρης μου 'κανε τη χάρη.

Είναι λίγος ο χρόνος που έχει το πόστο,και ανυπομονούμε να δούμε ...κάτι.Μακάρι να κάνει αυτό που είπε,να συμμαζέψει,και μετά να πετάξουμε μαζί με την πόλη,κι αν θέλει ακολουθεί και  ο Καμίνης κι η Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ