4.11.10

Ευπαθείς & Εμπαθείς

   Έχει τώρα μερικές ημέρες που είδα διαφήμιση της ΔΕΗ.Ένα πολύπριζο (απ' ότι θυμάμαι μας λέγανε κάποτε πως δεν πρέπει να τα χρησιμοποιούμε και παραφορτώνουμε 1 μία πρίζα) και να αποσυνδέονται οι συσκευές,τραβώντας το καλώδιο γιατί χέρια δε βλέπω (κι αυτό δε μας μάθαιναν πως δεν είναι σωστό?) και στο τέλος το πολύμπριζο μένει ορφανό.Μια φωνή μας λέει πως οι ευπαθείς ομάδες μειώνουν την κατανάλωση ηλεκτρικού.Γι' αυτό και μειώνουν την χρέωση.Φαντάζομαι μόνο στην τιμή του ρεύματος,για τα ρέστα που κουβαλάει πάνω του  ο λογαριασμός δεν εγγυώμαι.

   ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ (δεν θα τις μετρήσω γιατί βαριέμαι) :
Εκτός από ένα 5% άντε 6%,να σου βάλω 10% στην Μπουρδελλάδα,οι υπόλοιποι δεν είμαστε πλέον ευπαθείς?Εντάξει δεν είμαστε και άνεργοι και χαμηλοσυνταξιούχοι και έγκυοι-άντρες,γυναίκες-και παλιννοστούντες και με ανίατη ασθένεια (καρκίνο,φτου-φτου,σκλήρυνση κατά πλάκας-Θεός φυλάξει,AIDS,ξου-ξου),αν και πιστεύω εδώ θα πρέπει να ενταχθεί ο μαζοχισμός να ζούμε στην τραγελλάδα,και-έχω κι άλλα,κάτσε κάτω-ανύπαντρες μητέρες και κωφάλαλοι και τυφλοί-πάλι παρένθεση,για τα 2 τελευταία θα δείξει πως θα ψηφίσουμε στις εκλογές τα 2 ερχόμενα ΣΚ-και ανάπηροι πολέμου και ναρκομανείς, όλα αυτά ΜΑΖΙ.Α!Μην παραλείψω,ούτε βουλευτές-με τόσα επιδόματα ΟΙ SUPER ανάπηροι-είμαστε.Αντε σταματάω γιατί δεν είμαι θα μου πούνε Politically Corect,θα μου ρίξουν και 5-6 πατσαβούρες τύπου "φασιστόμουτρο","ανάλγητο" με τον πόνο του συνανθρώπου.ΟΧΙ δεν είμαι ρε!


     Δεν είμαι εγώ κι άλλοι σαν εμένα που έριξα το καράβι στο παγόβουνο.Εγώ ρίχνω κάρβουνο στις μηχανές και το νερό ανακατωμένο με άπειρα σκατά έχει φτάσει στα ρουθούνια,αλλά εξακολουθώ να φτυαρίζω με άλλους πολλούς.Τους βλέπω δίπλα μου.Συνάνθρωποι κι αυτοί.ΟΚ,να βοηθήσουμε,ΕΜΑΣ ποιος θα βοηθήσει?Ποιος θα μας ελαφρώσει?Το κοινωνικό κράτος τους,είναι τα παίρνω από σένα και τα δίνω στον άλλον?ΕΜΑΣ μόνο αυξήσεις παντού και μειώσεις στον μισθό?Νοιώθω ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ οι υπέρτατοι μαλάκες της υπόθεσης.Μπάλες σιδερένιες στα πόδια,φορτίο στην πλάτη,ώμους,μας πατάνε στο κεφάλι και μας πάνε γαμιόντας στον ανήφορο,χωρίς σάλιο.Η εμπάθεια τους έχει στόχο ΕΜΑΣ.Η σιγουράντζα τους,που 1 βδομάδα τώρα,λαμβάνουμε πακέτα με εκβιασμούς και η βόμβα δώρο.


    Και μη γελιέται κανείς,σιγά που τελικά θα κάνουν μειώσεις σ οποιονδήποτε δύσμοιρο.Μη σου πω θα τους βάλουν να πληρώσουν και τα έξοδα της διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ