17.5.11

Love Has Gone to the Dogs.

Τα Όσκαρ δόθηκαν και τα Νόμπελ,αργούν.Ποιό βραβείο λοιπόν να πάρει αυτή η γυναίκα που σαν βουάρ,σαν ντουτ,και Σαν Φρανσίσκο,πρέπει να πάρει κάτι?

Γυναίκες,πολλές,που λες είναι το απόλυτο fail.Η κομψή κυρία που είναι Υπουργός Παιδείας,καθώς και οι 2 υφυπουργοί της φιγουράρουν πάντα ψηλά στα προγνωστικά,αλλά δεν είναι.Λυπάμαι,"κορίτσια".Ούτε η Μπιρμπίλω,του περιβάλλοντος είναι,που βρίσκεται πολύ χαμηλά,στο ύψος των γλουτών της Λόπεζ,που προσπαθεί στο πανάκριβο γυμναστήριο να αποκτήσει.

Η Σύρμω,η Γκατζόλα,που είναι στην λίστα,είναι αουτσάιντερ,παρόλο που σαν γνήσια βουβάλα,Σβαρτσενέγκερ με μίνι,προσπαθεί,ίσως κάποια στιγμή να πάρει τον τίτλο,Μις Μπαντόζα,αλλά ως εκεί.

Θα μπορούσε να' ναι η προσωποποιημένη νευροπάθεια του 6ου,αλλά περιμένουμε να ψηλώσει.Που να δώσουμε το βραβείο?Σε 2 εικοσάποντες γόβες,με "κάτι",μέσα τους?Αρα,πάει και η Σερντάπ,όπως στα διάλα την λένε.

Σοβαρά θα σκεφτόταν κανείς την καραμπινάτη λεσβία,με την Ι.Χ. δική της πλέον Μ.Κ.Ο.,για την πρόληψη από το A.I.D.S.,και τις πλάτες που κάνει στους διαγωνισμούς παρτούζας με φορείς και μη(χωρίς προφυλάξεις).Ίσως να πάρει το βραβείο στους ελιγμούς με νταλίκα,αλλά ως εκεί.Άντε,ίσως και ένα κελί στις φυλακές,αργά ή γρήγορα.'Η μήπως να περιμένουμε την κυκλοφορία της τσόντας (στα πλαίσια του Fund-raising,δώσε μου κανά φράγκο)ως του χρόνου,για τα πορνο-Οσκαρ?


Φανταστική συνέντευξη με την νικήτρια

- Καλημέρα,καλησπέρα,που να ξέρω τί ώρα έχετε στην Αμερική.Ο πλανήτης ολόκληρος έχει συγκλονιστεί,από το δράμα σου.Έχουμε αφήσει τον Στρος Κάαν να κάνει το γιουσουφάκι στους νταγκλαράδες στην φυλάκω,κι όλοι μας σπάμε το καφάσι μας να βρούμε απάντηση,στη  ερώτηση που ποστάρισες στο Ίντερνετ,πώς δηλαδή να το πεις στον μαλάκα που έχεις,να αμολήσει καλούμπα και να χαρείς κι εσύ το έρωτα σου,τον αληθινό.

- Σας ευχαριστώ.Είμαι καλό κορίτσι.Κι ο φίλος μου το ίδιο.

- Ο φίλος σου είναι κορίτσι,ή νοιώθει έτσι?

- Όχι,καλέ.Άντρας είναι,κανονικός,με τα σέα του και τα μέα του.Είμαστε κοντά και νομίζω πως θα με καταλάβει όταν του μιλήσω.

- Ωραία!Προλάβαμε την παρεξήγηση.Τρόμαξα,λέω κι εγώ,τί-άλλο-θ' ακούσω.Το τρίτο άτομο τί σου λέει?

- Τίποτα.Νοιώθω απέραντη ταραχή όταν είναι κοντά μου.Είμαι σίγουρη,πως έχει καταλάβει.Δεν μπορώ να κρύψω τα αισθήματά μου.Νομίζω πως και το αγόρι μου το΄χει καταλάβει.Υπάρχει τρομερή ένταση όταν βρισκόμαστε και οι 3 στο δωμάτιο.

- Και οι 3 μαζί στον ίδιο χώρο?Είναι συγκάτοικοι?

- Πες το κι έτσι.Χωρίς να θέλω να στην πω,όμως,έχω την εντύπωση,πως δεν κάνεις τη δουλειά σου,σωστά.δεν διάβασες προσεκτικά το ποστ μου.Αλλά όπως λέω σε κάποιο σημείο του ποστ μου είμαι καλή Χριστιανή,οπότε στο λέω και σένα,όλος ο κόσμος συμπάσχει μαζί μου,κι εσύ λες τα κάλαντα.Είμαι ερωτευμένη με τον σκύλο του.

- Κάνεις διακοπές.Δεν άκουσα καλά.Με τον φίλο του?

- Γουφ-γουφ.Σκύλο.Να στο πω κι εγγλέζικα D,O,G,E.Nτογκ.Όταν με κοιτάζει λιώνω.Άσε με το βγάλω από μέσα μου.Πάντα ήμουν φυσιολογική.Δεν έχω πρόβλημα με τους γκέι.Και τώρα δεν ξέρω...νοιώθω πως είμαι γκέι.Γιατί το σκυλί του φίλου μου είναι κορίτσι.

Αυτά.
Κρίμα που μας τελείωσε ο Αυτιάς και η Πάνια.Να πάρουν  θέση.Ο Καρβέλας,πάντα μπροστά,έχει γράψει το τραγούδι,"Ο σκύλος μου είμαι Γκέυ",αλλά δεν το φανταζόταν ούτε αυτός έτσι.

Μήπως ο Μπουτάρης θα μπορούσε να δώσει μια λύση και να να παντρέψει το ζευγάρι?Ο "Λουκάνικος" κουμπάρος και η "Λάσσυ",παρανυφάκι.Να τους δώσει τιμητική θέση στο gay-parade?Ο ΣΥΝ,να βγάλει ψήφισμα συμπαράστασης.Να οργανώσει πορεία διαμαρτυρίας.Με τον "Λουκάνικο"να εκφωνεί τον λόγο.Να κάψουν όλα τα Pet shops.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ