28.5.11

Greece 5(+1),Μηδέν.

Έχε γεια Παναγιά,τα μιλήσανε,όνειρο ήταν τα λησμονήσαμε,αυτά τα 6 παιδιά,ομορφαίνουνε...Ελα μου ντε,τι ομορφαίνουνε?

Δεν μπορεί,κάποια χρησιμότητα,μια λειτουργία θα έχουν.
Έκατσε η ηλίθια -(Jeff)-έτσι τον λέγανε στα 80s,τότε που ο μπαμπάς,είπε αντί να γυρίζει στις ντισκοτέκες,να τον βάλει σε μια δουλειά- δίπλα στην Αλέκα -που όσο περνάει ο καιρός,λες που τη βρίσκει ο Θεός τέτοια ασκήμια,"φήμες" λένε πως την εκδικείται επειδή δηλώνει άθεη.Και ο Γιωργάκης της το έδειχνε.Και μετά του το 'δειξε κι η Αλέκα.Του Γιωργάκη,το τελευταίο μοδέλο,της αλληνής ήταν κλάσης ,Lada.Πιο παλιό.Το  i-pod.Και i-stadiala,malakes.

Απέναντι,ο Αντωνάκης.Σαν τον άλλον τον Αντωνάκη,στην ταινία,συνεχώς χολωμένος και με το καπέλο,κατεβασμένο ως τους αστραγάλους.
Δίπλα του ο άλλος,ο ευρύχωρος,ο κάνω κωλοτούμπες,να βλέπει τους 2 πρώτους απέναντι,και να του' ρχεται να τους στείλει κατηχητικό να τους βάλουν 100 φορές τιμωρία,τα πατερημά.

Το Τσιπρόπουλο,χωρίς γραβάτα,το ποίημα "Στις δεξιώσεις που πας,κάνει ντόρο,το μόνο που σου λείπει είναι να μάθεις να κουνάς τον κώλο",το' χε μάθει καλά.Και επίσης,όχι στο όχι και στο ναι.

Ήρθε κι ο ασπρομάλλης παππούς,καθίσαν ένα γύρω από το τραπέζι,κι άρχισε ο Κάρολος να τους λέει παραμύθια,όπως στη διαφήμιση με τις καραμέλες "Γουέδερ Έχτε",(ο τόνος στο πρώτο "Ε").Ο ίδιος που εχτέ,πέρυσι ήταν βουλευτής,υπουργός,κολλητός του"όλες-οι-μπετονιέρες-με-σκατά-στον-λάκκο"του.Που δε ξεχνάω πως κουβαλήσαμε ολόκληρη κλινική 2 δις δραχμές τότε από Ολλανδία,για να μην τον χάσουμε.Είχε αξία μεγαλύτερη από εκείνον που τα 20 χρόνια δουλειάς στο χαλυβουργείο,του προκάλεσαν καρκίνο στο πάγκρεας.Αλλά για να εξακολουθεί η πόρνη/σύζυγος νούμερο 2 ή 3,vα παίρνει μισή πρωθυπουργική σύνταξη,μήπως άξιζε?(Την άλλη μισή την σύνταξη την παίρνει μια μπασταρδοκόρη στην Σουηδία,τότε που έκανε "αντίσταση",από κρεβάτι  σε κρεβάτι.)

Εχτέ,όμως ήταν άλλος ο ρόλος του παππούλη.Να διορίσει,ας πούμε όλο το νησάκι των Ιωαννίνων.Τώρα υπεράνω.Κι έχει ακριβώς την ίδια αξία με το περιεχόμενο του λάκκου "του άλλου",που σα Χάρος μας καλωσορίζει κάθε που μπαίνουμε στην πόλη από  αεροδρόμιο(φέρτε κι άλλες μπετονιέρες).Και τώρα στα λέω σε σένα Κάρολε, να τ' ακούσεις και εσύ να τα πεις και στους άλλους,που ΔΕ θέλω να τους βλέπω-ξέρω-ακούω.Ούτε εσένα θέλω.

Το άκουσα στον Λευκό Πύργο και το λέω όπως  το ΄νοιωσα.Εγώ,ό,τι χρωστάω το πληρώνω.Κανονικά.Δεν έχω φίλους Άραβες να μου δίνουν άτοκα δάνεια,ν '  αγοράζω "Ροζ βίλες",ούτε κάνω "δωράκια στον εαυτό μου".Το χρέος της πατρίδας που την θυμηθήκατε πολύ αργά,είναι ΔΙΚΟ ΣΑΣ.Αν κάποιος από εσάς,θέλει,ας κατέβει σε μια  κεντρική πλατεία της χώρας που ρεζιλεύετε,οποιαδήποτε, ΤΩΡΑ,κι αν γυρίσει σπίτι όπως βγήκε,τότε είμαι εγώ λάθος.Γιατί εγώ ξέρω τα λάθη μου και τα έχω πληρώσει με όλους τους δυνατούς τρόπους.Έχω πληρώσει και δικά σας λάθη.Δικά μου ή δικά σας είχα κόστος ακόμη και προσωπικό.ΩΣ ΕΔΩ,όμως.Επειδή μπερδέψατε την ανοχή,ευγένεια.αλληλεγγύη,με την βλακεία.Και βλάξ είναι αυτός που τα συγχέει.Το μυαλό έχει και μαύρα δωμάτια,που κρύβεται ένα θηρίο-κτήνος.Και άντε τώρα να δούμε ποιό θηρίο είναι πιο αγριεμένο.Το δικό σας με το πεινασμένο μάτι και την αχόρταγη σαπιοκοιλιά,ή το δικό μου(μας),που του σκοτώνετε το όνειρο να ζήσει με αξιοπρέπεια.Ακόμη να ξέρεις παππούλη,πως κι αυτή η στιγμή σκέφτομαι θετικά,και γι αυτό θα σας νικήσω(ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ)Είδα στον Λευκό Πύργο δεν είμαι 1,αλλά πολλοί.

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος1/6/11 8:39 π.μ.

    Είμαστε 2, είμαστε 3 είμαστε 1013 και εσύ είσαι μεγάλος! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ