27.11.11

Διαχείριση Θυμού

Πολλά νεύρα.

Διότι,ανθρωπολογικώς να το δεις,είμαστε μέσα στην καλωδίωση-νεύρωση οι άνθρωποι.Ετσι είναι το πατρόν.Με νεύρα.Σε επόμενη ζωή,που θα επιστρέψω ως ολοθούριον,θα σου στείλω ενημέρωση.

Τώρα όμως ΤΑ νεύρα.
Τόσα που μπορώ να εφοδιάζω όλα τα έγχορδα της Metropolitan,και σένα να μη σου δίνω.
Ναι,έχω θυμώσει και θα πάρει το ωστικό κύμα και θα σηκώσει όποιον μου πει "να μην κάνω έτσι".Λες κι όταν έκανα αλλιώς και τα κατάπινα αμάσητα,τότε που απ' την σκασίλα γινόμουν Μολγκοφιέρα κατάλαβα τίποτα.

Ε,άει τον διάολο.Τούρμπο είμαι,με μια εξάτμιση να βγάζει καπνούς,δέκα φορές σαν το Challenger,πριν κάνει το τεράστιο "ΜΠΑΜ".
Μην αγγίζετε,μην πλησιάζετε,μη του μιλάτε απόψε,Μη γενικώς κι άει στον διάκανο και πάλι,2η φορά επειδή το καθυστέρησα το ταξιδάκι χωρίς εισιτήριο επιστροφής.

Έτσι είμαι σήμερα.Παίζω σόλο σε παράσταση για 1 από 1."Απόψε σατανιαζόμαστε".Να σου ρίξω κι ένα μιούζικαλ με σάλτα στην σκηνή,σαν τον Τσαλίκη,τέτοια νεύρα-τραμπολίνο, κι αν είναι δυνατό ακόμη πιο κακόφωνα και βεβαίως παράφωνα.

Δεν είναι σήμερα να αγιοποιηθώ.Από αύριο.Ίσως και βλέπουμε.Που δεν έχει και θέση να κάτσω στο λεωφορείο "Η γλυκιά καλοσύνη".Ο παράδεισος,ο Άνθιμος με την αγιαστούρα του να με λιβανίζει,όλοι να περιμένουν.Ας κάνουν αγία σήμερα την Σταματέρη,που τα βρίσκει όλα καλά και είναι και ως σκήνωμα.1 χαρά,βολικότατη για προσκύνημα.

Άσε με λέμε.Άσε.Θα τσακίσω ό,τι φαγώσιμο βρω μπροστά μου,μαζί με το περιτύλιγμα,να σκάσω.Ύστερα να πάω να κουκουλωθώ κάτω από το πάπλωμα,να γυρίσω το κουμπί από την ηλεκτρική κουβέρτα στο φουλ και βάλε και κατόπιν να βράσω στο ζουμί μου.Kαι να σκοτωθώ με τα επιπλέοντα λαχανικά.Με αυτόν τον τρόπο θα το χωνέψω.Από το αλουμινόχαρτο,ως την τσαντίλα μου.

Αλλά παράτα μας κι άσε με να το ευχαριστηθώ.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ,τον σκύλο μου μέσα.






ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924
ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ
e-mail :
info@diesel-experts.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ