10.1.12

Ignoramus et ignorabimus

Δεν πιάνουν τα χέρια μου.Τέλος.
Δηλαδή πιάνουν,χουφτώνουν,μάρτυρες όλα τα σφριγηλά κωλαράκια που διέσχισαν το διάβα μου.Αλλά όταν έρθουν τα ξερά μου να ασχοληθούν με μηχανήματα και παρεμφερή,τίποτα.Ignoramus et ignorabimus,κοινώς,den xerw kai skata pou tha mathw,pote.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ

Ξεκινάω,από τα απλά.Το αυτοκίνητο.4+1 ρόδες,πόρτες,παράθυρα,τιμόνι.Τί ακριβώς,γίνεται,κάτω από το καπό της μηχανής,δεν γνωρίζω,αφού δεν τολμώ να το ανοίξω.Στο πορτ-μπαγκάζ,αντίθετα ξέρω πως γίνεται μπουρδέλο.

Πριν από κάποιο καιρό,οδηγούσα,την Λαντσία μου,ήταν Ποντιακής καταγωγής,σίγουρα,με τόσες μαλακίες που μου έβγαζε,όταν ενώ ανέβαινα ένα βουνό,αποφάσισε πως δεν ήθελε.Σηκώνω το καπό,όπως-όπως,και περίμενα την οδική βοήθεια.Ο μάστορης που ήρθε-δόξα να 'χει ο Θεός,δεν ήταν μπούφος,όπως κάποιοι άλλοι που έχω πετύχει-με την μια αποφάνθηκε,
- Θέλει πίπα.
Ευτυχώς,που άκουσα,καλά.Τα Ελληνικά του Εξπρεσατζή,ήταν χωρίς αξάν.Συνεπώς δεν μιλούσε για τον εαυτό του,στο τρίτο πρόσωπο,σαν να ήταν ο Ψωμιάδης ή Κουλούρης.Δυσκολεύτηκα,γιατί πως να το κάνεις,ένα αμάξι με ένα όνομα όπως της Lancia,θα ήταν πιο συμμαζεμένο,από τα τσιμπουκιστήρια που μετέφερε.Σκέφτηκα,πως με όσα είχε δει,να είχε το μεράκι,να δει τί είναι αυτό το πράμα.
Άσχημο πράμα οι κακές παρέες.
Αλλά πάλι,μες στον ψόφο,μέρα-μεσημέρι που ήταν τότε,πώς της σβούριξε;
Ο γενναίος μηχανικός,έβαλε άφοβα τα χέρια του στο ορθάνοιχτο στόμα της αχόρταγης Ιταλιάνας,ακούστηκε ένα "κλακ"κι ήμουν "Ο.Κ.",μπορούσα να φύγω.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Αφιερωμένο,σ' αυτό που παίζουν στα δάχτυλα,όλα τα 15χρονα,και δεν είναι οι αναπαραγωγικοί τους αδένες.

Οι υπολογιστές.
Πάντα μου δημιουργούσαν πρόβλημα.Όταν δεν ήξερα να τους χρησιμοποιώ,αλλά και τώρα που τους χειρίζομαι.Βασικά εξακολουθούν να είναι ακαταλαβίστικοι,όπως το Αμερικάνικο Ποδόσφαιρο.

Ο συγκεκριμένος που έχω τώρα,είναι απομεινάρι,πες τον κληρονομιά.
Κάνει εξίσου χαζά,μετά από τόσο καιρό που είναι στα δικά μου,συνετά χέρια.Πιθανόν να είναι η δύναμη της προηγούμενης συνήθειας.Το θετικό είναι,πως όταν αρχίζω τα καντήλια,έχω ένα πολύ συγκεκριμένο πρόσωπο κατά νου,οπότε πιστεύω πως μετριάζεται η ηλιθιότητα να απευθύνεσαι σε μια συσκευή.

Βουίζει σαν Μπόινγκ,ζεσταίνεται σαν μάτι κουζίνας στο μεσαίο βαθμό ευτυχώς,και μάλλον θα λειτουργήσει ομαλά με την ευθυγράμμιση όλων των πλανητών εκτός αλλά και του ενταύθα ηλιακού συστήματος.

Οι πιτσιρικάδες που τον έχουν αναλάβει,μου τηλεφωνούν,
- Έχει πάθει "τουβλίαση".
Κατ' αρχή δεν το βρίσκω περίεργο,λόγω καταγωγής,που όπως και να το κάνει κανείς δεν μπορεί να την εγκαταλείψει.Το έχω πάρει,ως κι εγώ απόφαση,γι αυτό και λέω στους μικρούς,με τόνο φωνής,ελπίζω,πως καταλαβαίνω τί σημαίνουν τα κορακίστικα,
- Α!Ναι;Φτιάξτε τον.
Τον φέρνουν στα ίσα του.Ως την επόμενη φορά,δηλαδή.Δεν μπορεί,θα υπάρξει.


ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ

Λες να κάνεις οικονομία.Πας στην ΜεγαλομαλακΙΚΕΑ,να πάρεις το αποτέτοιο,που δεν έχεις.Για οικονομία,αυτοί λοιπόν οι ξεπλυμένοι Σουηδοί,τα ξεχασμένα παιδιά των λουλουδιών,στο δίνουν σε άπειρα τεμάχια.Και ένα χάρτη του θησαυρού να πορεύεσαι.Να κάνεις το σφιχτοδεμένο πακέτο,να μοιάζει γαμώ τους ΑΒΒΑ μου,έστω απροσδιόριστα,με αυτό που φαντάζεσαι.Και πρώτα απ' όλα,θα πρέπει να κατορθώσεις να το βγάλεις από την συσκευασία.Ρε,Βολβοτρακαρισμένοι,εδώ βρήκατε να βγάλετε το άχτι σας να διαφυλάσσεται την παρθενία;Στο...απαυτό,που μπαίνει στη γωνία;Τόσο σφίξιμο;Βάλτε ρε κεφτεδοφάγοι μια ζώνη αγνότητας.Το εύκολο σας,σταματάει,στο έπιπλο;

Πάρε τα κομμάτια,βάλτα,βίδωσέ τα,ρίξε κουτουλίδια,ό,τι Σουηδική στάση του σεξ ξέρεις ή ονειρεύεσαι πως τυχόν υπάρχει,για να μπει το καθένα τους στη θέση του,να κάτσουν κι από πάνω,όλα μαζί εκεί*.Και τότε,όταν θα έχεις τελειώσει,δεν θα σου έχει περισσέψει,αναφωνείς "Γιάβλα Χούρα".

Τί είν' τούτο;Σαν αποβολή ταράνδου από το Γκετεμπόρι.
Και άντε,υποτυπωδώς,δεν επιστρέφει,στην παζλοειδή ,αρχική μορφή του,
και αρχίδια έχει οποιαδήποτε λειτουργικότητα,το βλέπεις σε μυριάδες άλλες γωνίες,σε αμέτρητα σπίτια.

*Ευχαριστώ τον Κωστάκη,που με ενημέρωσε,πως στρίβουν οι βίδες.










ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924
ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ
e-mail :
info@diesel-experts.gr

1 σχόλιο:

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ