5.2.12

Κωστόπουλοι αυτοί,Κουτόπουλοι εμείς.

η Θώδη του παρόντος μας,ο έγκλειστος,ο ένας κάποιος Κωστόπουλος,ένας-τίποτα και ο απολυμένος.
Σφαγή στο Ίντερνετ.Αφορμή το κείμενο* που ανέβηκε,κατέβηκε, για τον guru,Δαλάι Λάμα,ή Αγία Αθανασία του ντόπιου τύπου.
Όχι η αιτία.

Διαβάζοντας**,το  ,πως μου ήρθε,πως οι Κωστοπουλαίοι,1)γεμίζουν μόνοι τους ολόκληρο τηλεφωνικό κατάλογο και 2)μας έχουν τυραννήσει,είτε έχοντας-εάν είσαι από τους υπερτυχερούς-το ίδιο επίθετο,αλλά μπορεί,και πιθανότερο μεταξύ μας,όχι.

Μην τολμήσεις να ρωτήσεις,εμένα.Θα σε στεναχωρήσω,αλλά καλύτερα να σου πω πως έπιασα το Τζακ-Ποτ,και σ' αυτό το σημείο μπορείς να γελάσεις.

Πιάνω το άλλο ενδεχόμενο,γιατί το ένα το περιποιήθηκα δεόντως και βαρέθηκα,πλέον.

Πιτσιρίκι,σχεδόν,βρέθηκα με το στανιό σχεδόν,να δουλεύω στον Γ.Είχε ένα τρομακτικό,το πράσινο μάτι του.Όταν τελείωσε η πρώτη συνάντηση-γνωριμία,που δεν θυμάμαι ποτέ ξανά στη ζωή μου,να είμαι τόσο η εικονογράφηση της αδιαφορίας,την δουλειά την πήρα και δεν ενθουσιάστηκα.Μου έχει μείνει από κείνη την μέρα, το πως κρατήθηκα να μην ουρλιάξω,"Ρε πούστη μου,πόσο κοντός είσαι!"όταν ξετρύπωσε πίσω από το βαρύ γραφείο του.

Τα πρώτα χρόνια στην δούλεψη του "κοντού",θα ήταν αχαριστία να πω,ότι δεν ήταν καλά.Και μπόλικα τα πεντοχίλιαρα και την δουλειά μου την έμαθε,σωστά.

Για έναν ανεξήγητο λόγο,με πήγαινε.Ανεξήγητο,τότε."Σε πάω που με κοντράρεις",μου έλεγε.Κατόπιν κατάλαβα,πως δούλευα σαν γομάρι,στο μαγκανοπήγαδο,και του πρότεινα διάφορα έξυπνα που τα εφάρμοζε.

Χάρη σε όλους τους ανθρώπους,που δουλεύαμε στο μαγαζί,η επιτυχία,ήρθε.Σχεδόν μονοπώλιο,συνώνυμο της κορυφής.

Ο Γ ξεκίνησε να χάνει το παιχνίδι.Έγινε,πάλι,ο κοντός που ήθελε να μπει στο μάτι,όλων.Κι όσο,εξακολουθούσαν να το λένε "κοντό",τόσο φούντωνε.                 

Η επίδειξη πλούτου,έγινε χλιδάτος νεοπλουτισμός,και κατάντησε ξιπασιά.
"Τέτοιο αμάξι,δεν έχει υπουργός","Το ξενοδοχείο ήταν 5 αστέρων plus","Εγώ,πρώτος πήρα κινητό",με 2 λόγια,έκανε την μουριά στο χωριό του και την γκλαμουριά,ένα.Ταυτόχρονα,όλο και στρογγύλευε.

Όμορφα όλα,όμορφες γκόμενες και η σύζυγος που τον εκτόξευσε αρχικά,στο σπίτι.Βόλτες στα μπουζούκια.Ήθελε,να τους ξέρει όλους τους τραγουδιάρηδες και με στραβοκοίταζε,όταν χαιρετούσαν εμένα πρώτα,αφού ταυτόχρονα είχα και την δουλειά στο ραδιόφωνο.Δώστου,"Πάμε στον μεγάλο","Σήμερα έχω πρώτο τραπέζι στην Θεά",που δεν μου άρεσαν ποτέ,μα ποτέ,και έκανα αντίσταση ακούγοντας "ξένα".Κι όλο "Τσκ,τσκ,τσκ!",ήταν.

Η Βίλα στα περίχωρα είχε όνομα,από τα αρχικά των ονομάτων της οικογένειας,και οι πέριξ την λέγανε "Δημαρχείο"

Έχουν περάσει πολλά χρόνια,από τότε.Έφυγα,όταν καθυστερούσε τις πληρωμές,διαμαρτυρόταν πως "ΑΥΤΟΣ",πήγε διακοπές σε ξενοδοχείο Γ κατηγορίας,ζήτησε να βγάλουμε"μπλοκάκι".Ηταν και κάτι μυστήρια μαγειρέματα με την λογίστριά του για τα ένσημα.


Με ειρωνεύτηκε,πως θα έπαιρνα μια δουλειά στα "κατσάβραχα",και ομολογώ πως δεν μου έχει μείνει η έκφρασή του,ήθελα να φύγω και είχα τον ίδιο σταρχιδισμό με την πρώτη φόρα στην συνέντευξη,όταν του υπενθύμισα "Το χωριό σου,είναι 30 χιλιόμετρα από εκεί".
Τον είχα,επίσης,βα-ρε-θεί.


Μάθαινα,κι ας μην ήμουν εκεί,για τις περικοπές στους ορόφους που λειτουργούσαμε,τις παλαβές δικαιολογίες για τα ελλείμματα.Τις καταγγελίες.Οι καθυστερήσεις πληρωμών που έγιναν 3μηνες,και οι καυγάδες ημερήσιοι.

Κάθε βράδυ,όμως Καζίνο,γλέντια με τη γκόμενα,και στη ώρα ανίας"φρουτάκια".Στα τελευταία,παρακαλούσε την γυναίκα του να τον αφήσει να μπει στο μοναδικό σπίτι,το προικώο,και τον πορτιέρη στο Καζίνο.

Το επίθετό του,δεν είναι Κωστόπουλος,αλλά προηγήθηκε στην χρεωκοπία,από πολύ καιρό πριν.Διαζύγιο και τώρα είναι πιο μείον από ότι ξεκίνησε.Αν τύχει να συναντηθούμε,και βέβαια θα τον χαιρετήσω.Όμως δεν φαντάζομαι να το κοιτάξω στα μάτια,γιατί θα ντραπώ.Εγώ για εκείνον,επειδή μου δίδαξε πολλά στη δουλειά,όπως μου έδειξε και τα κόλπα των καταφερτζήδων,που τελικά είναι κοινά.Ο τρόπος να τα εμποδίζω,υπήρξε δική μου υπόθεση.Κατάδική μου.

Οι Κωστόπουλοι-κωλόΠαιδοι δεν έχουν παρά το ένστικτο της επιβίωσης τους και τώρα που βουλιάζουμε θα πατήσουν,ξανά,πάνω μας,για να βγάλουν το κεφάλι τους για να αναπνεύσουν.
Έπρεπε,δεν το κάναμε,να τους κόβαμε το κεφάλι.
Τώρα,όμως τί κάνουμε;

*To κείμενο-ασανσέρ
http://prezatv.blogspot.com/2012/01/69-99.html?spref=fb

**Eyedoll
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fspermatozoario.blogspot.com%2F2012%2F02%2Fblog-post_05.html%3Fspref%3Dfb&h=zAQGDSlSpAQFBc0F2VcfQWWUYM__iiXmuC-8hqXUauRl9vA






diesel-experts.gr


Παπάζογλου-Ιωαννίδης Ο.Ε

ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924

ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ

e-mail : info@diesel-experts.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ