26.5.12

O Tempora,O Bores.




Αγαπητέ κύριε Καιρέ,


Λαμβάνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας απευθείας,αφού δεν προλαβαίνω όπως το πάτε,θα μετενσαρκωθώ σε σαλιγκάρι ή υδρόφιλο στυπόχαρτο.
Ήδη έχω μιλήσει στον Σάκη Αρναούτογλου της ΕΤ3,αλλά δεν μπορούσε να κάνει κάτι γιατί ήταν απασχολημένος με την ανάγνωση του βιβλίου του αδερφού του Γρηγόρη.Επίσης έβαλα κάτι κονέ που'χω απ' τα παλιά με την Βανδή,να μεσολαβήσει η Δέσποινα που έχετε μαζί γυρίσματα,αλλά ακόμη περιμένω απάντηση.


Μπαίνω στο θέμα μας,διότι αυτά που βλέπετε να κρέμονται,δεν είναι κρόσια,τα νεύρα μου είναι.Δεν ρίχνετε μια ματιά στο ημερολόγιο;Δε μου λέτε,τί θα γίνει με την κατάστασή σας;Δεν κόβετε τα πολλά-πολλά διουρητικά;Θα συνεχίσετε να βρέχετε χωρίς να υπάρχει cabrio;


Όχι,δεν ακούω τίποτα!Τι θα πει φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ;Ολόκληρο τον Μάιο έναν υετό τον είχαμε,εκτός από δυό ημέρες,που έκανε σεισμό. 


Πότε θα σταματήσω να ντύνομαι σαν την Good Year;Μια βροχή,την άλλη κατακλυσμό και καταιγίδες το έλιωσα το μοντελάκι All weather.


Mια ήλιο,δύο συννεφιά,έτσι που στο τέλος,το βλέπω φέτος, να κάνουμε το μαύρισμα της ζέβρας,που όσο και να πεις καλή ιδέα το κόβω μιας και θα ξαναφορεθεί η κυταρίτιδα.


Πότε θα δει χαρά ο σκύλος μου;Να βγει ανέμελος να κατουρήσει μια ζάντα,το πόδι του γέρου στη στάση,χωρίς να έχω το άγχος όταν γυρίσει να μου κάνει το πάτωμα σαν Δαλματική αφίσα;


Με αυτό το ασανσέρ στο θερμόμετρο,κρυολόγησα,φταρνίστηκα κάπως δυνατά,ξεκουνήθηκε ο οισοφάγος μου,στραβοκαταπίνω και άλλα τέτοια ιατρικής φύσεως.Μετά ξάπλωσα και έκαψα ίσαμε με 2000 θερμίδες,να ψάχνω το τηλεκοντρόλ ανάμεσα στις κουβέρτες και τα παπλώματα.


Δε θέμε άλλο απιονισμένο νερό λέμε.Μάζεψα τόσο που άνετα σιδερώνω όλη τη μπουγάδα του Ελληνικού Στρατεύματος,αλλά πρώτα πρέπει να στεγνώσει.


Έτσι και ξεβάψει η πολυκατοικία,να πληρώσεις εσύ,αφού βγάλεις άκρη με την τρελή του έκτου που θέλει χρώμα να ταιριάζει με τις κουρτίνες της.


Τις παγοκύστες που έβαλα να κάνω παγάκια,να κερνάω το φραπόγαλο,πότε θα τις ξοδέψω;


Η από απέναντι χτες,έβαλε στην πρίζα τις Χριστουγεννιάτικες γιρλάντες στο μπαλκόνι,κι εγώ αν αύριο έχει το ίδιο χάλι ο καιρός,δεπαναγαμηθεί θα βγω να πω τα κάλαντα.


Υ.Γ.Οχι ρε μάνα!Δεν θα βάλω ΖΑ-ΚΕ-ΤΑ.








ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924
ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ
e-mail : 
info@diesel-experts.gr  


Γ.ΤΣΟΝΤΟΥ 9                                                                         2310 541786













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ