3.12.11

Merry Chrisismas Mr Loukas.

Αγαπητέ (προς το παρόν) Λουκά,
-Σε προσφώνησα "κύριε" στην αρχή,μη το ξελιγώσουμε.
Νόμιζα πριν σε βάλουν να κάνεις τον πρωθυπουργό,ότι δε σε ήξερα.Όμως με μια λίγο πιο προσεκτική ματιά,σε είδα.Ήσουν παντού.Σαν την σκόνη στην διαφήμιση.Όπως "Η ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι".Με αντικλείδι,ή από "Το σπασμένο μου το τζάμι".

Έμαθα πως το '65,τότε που συνομήλικοί σου είχαν στην πλάτη καμιά δεκαριά χρόνια ένσημα,ή άλλοι έφευγαν μετανάστες,εσύ Λουκά ("μωρό μου",όπως έλεγαν στο "Εκείνος & Εκείνος",κι αυτό μου 'ρχεται στο νου,κάθε που σ' ακούω),ΕΣΥ πήγαινες στο Μ.Ι.Τ.,στην Αμερική.

Λένε πως έκανες πολλά,και αν δεν άκουσες σε κατηγορούν για πολλά περισσότερα.Είδα και μια επανάληψη,που ήσουν παρέα-το λέω ευγενικά- με πολλούς αντιπαθητικούς,μερικές Μάτζικα Ντε Σπελ και μια φωτοτυπία.
Δεν χάρηκα.Έτσι κι αλλιώς,έχω εκπαιδευτεί,από τους φίλους σου,εδώ και χρόνια,που πάντα έχεις φίλους.Αυτούς που ανακοινώνουν ένα μέτρο,περιμένω δέκα χειρότερα,και φυσικά δεν πιστεύω ούτε την "καλημέρα" τους.

Για να μην κάνεις λοιπόν κακές παρέες,σε καλώ στο σπίτι μου για ρεβεγιόν.Πες και στην γυναίκα σου-αλήθεια γιατί την έχεις παρκάρει στο εξωτερικό;-που επίσης έμαθα πως επικοινωνείτε μέσω tweeter,να έρθει.Μη μείνει μόνη της η Παπαδήμαινα.

Καθώς έρχεστε,κάνε στάση σε : 1 κρεοπωλείο(Λέω να φάω κρέας.Το έχω κόψει,λόγω υγιεινής διατροφής,χοληστερίνη κ.τ.λ.,και λόγω έλλειψης πάχους στο πορτοφόλι μου,που μοιάζει όπως τα ανορεξικά Τοπ-Μόντελ.Προσεχώς κι εγώ.Όχι Τοπ-Μόντελ,δε με κόβω.Homo Theonistikous,σίγουρα.)
                                                    2 Σουπερμάρκετ,(Λέω να φάω γενικώς,φέρε και σκυλοτροφές,γιατί τελευταία το λείψανο που τον λες δεν τον λες σκύλο,το έχω πιάσει να μου ροκανίζει το πόδι).Υποχρεωτική στάση,έλα Λουκά (μωρό μου!-ρε τί κόλλημα μ' αυτή την ατάκα που έχω φάει!) Ο.Τ.Ε.,Δ.Ε.Η.(Πλήρωσε τους λογαριασμούς ΚΑΙ το νοίκι στο σπίτι, που ακόμη ξεπληρώνω το στεγαστικό).
                                                    3 Μην ξεχάσεις να πάρεις τηλέφωνο να φέρουν μερικά χιλιόλιτρα πετρέλαιο ,που χει να δει χαρά ο καυστήρας από το 2009.
                                                    4 Θα σου έλεγα να έπαιρνες τα αμάξι μου για πλύσιμο,αλλά λέω καλύτερα να το πας πρώτα στο συνεργείο,για το εξαμηνιαίο σέρβις που έχω να κάνω απ' τα περυσινά Χριστούγεννα,και μετά κόψε μου ένα ελευθέρας στο κοντινότερο πρατήριο,να φουλάρω το ρεζερβουάρ.Δεν βαριέσαι ας μείνει βρώμικο το δικό μου.Θα παίρνουμε το δικό σου.

Θα σου κάνω μια ξεγυρισμένη ξενάγηση στην πόλη μου,και μετά θα πάμε στην αγορά να κάνω τα καθιερωμένα ψώνια.Μερικά ρούχα,γιατί σε λίγο δεν θα με λες κουκλί με τα μπαγιάτικα συνολάκια.Έχω λιμπιστεί ας πούμε,το σακάκι,που και τοπογραφικό της Πολεοδομίας το λες,κάτοψη ναρκοπεδίου μου μοιάζει,της Μαντάμ Ντε Φωτοτυπί,και το θέλω σε κουστούμι.Στο ίδιο ροζαλί χρώμα,σαν να΄χει πάθει σούρντιση ο Ροζ Πάνθηρ.


                                              * Στη γωνία πριν έρθεις,έχει ένα φαρμακείο.Πάρε τα φάρμακα της μάνας μου,βάλε στη σακούλα και μια οικογενεική συσκευασία "Παλαβόξ" για μένα,να'χω σε περίπτωση πυρκαγιάς.Ασπιρίνες,σορόπια επίσης.Διότι,δεν έχουμε γιατρούς,τα΄μαθες.Παίζουμε μεταξύ μας γιατρούς,νοσοκόμες και μάγους,χωρίς σεξ όμως.

                                                     Δώρο μη φέρεις.Θα φέρει μιά θειά μου.Παράδοση οικογενειακή.Μόνο μη σου ξεφύγει τίποτα και σχολιάσεις το τσουρέκι της με το κόκκινο αυγό.Κάνε πως δε το βλέπεις.


Αν τυχόν δε σε προσκάλεσα έγκαιρα κι έχεις κλείσει ταξίδι,μη στεναχωριέσαι και μην αγχώνεσαι.Θα πάμε κα-νο-νι-κά.Ολοι μαζί.






ΤΗΛ 2310 540 521 - 2310 784 924
ΙΩΝΟΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗ 24-ΙΩΝΙΑ
e-mail :
info@diesel-experts.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ?
ΡΙΞΕ 1 ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ
ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΣ